tisdag, augusti 28, 2007

Att glömma

Glömska är mänskligt och så normalt att jag förvånas inte det minsta. Iaf inte när det gäller mig själv. Att fritidspysslor glöms bort. BRF o sånt. Eller det andra, folk som mailar. För man har viktigare saker för sig. Tur jag är frisk som en nötkärna och sömn... vad är det? Grusögon och trött hud fixas på morgonkulan. Nivea brukar funka, krämig o dryg. Kanske glömmer frukost. Spara tid haha. Kanske därför vissa grejer försvinner genom minnets irrgångar. Igår höll kakan mig vaken, det var spring i benen och socker i hjärnan. Och knapprande på tangenterna. Ord betyder så mycket men just nu betyder kanske sömn mer.

2 Comments:

Blogger Joules said...

inte glömma sova! det är när man glömmer sova tillräckligt som man börjar glömma allt annat.

å jag trodde kakan var en person först. fniss.

natti natti!

28/8/07 01:45  
Blogger godisgrisen said...

joules!!! :O) gonatt själv!

28/8/07 01:50  

Skicka en kommentar

<< Home