söndag, december 20, 2009

Namedropping

Sitter och babblar med ex-flamman.
Sitter och letar videos med lykke li.
Sitter och klickar på bloggar.

Exet har hittat kärleken och babblar på.
Lykke Li har spelat in I'm Good, I'm gone.
Senapsgul har bloggat med samma rubrik.

hon: L brukar säga "min karl"
jag: hon är inne i det, min karl... det låter inarbetat och gammaldags rejält
hon: m min karl om honom
jag: som om hon aldrig hade haft någon annan...
hon: älskling låter finare min karl låter gammalt
jag: älskling låter fräschare men lite puttenuttigt
hon: jag tycker om älskling honey darling
jag: det är många killar som går omkring på åhléns och samtalar med sin älskling
jag: *ironiskt* älskling, vad ska vi äta till middag? älskling, vad sägs om havregrynsgröt?
hon: honey ska vi upp o äta frukost e på bio med min käresta
jag: käresta är också gammeldags
hon: men fint
jag: ja bara det är genuint ärligt sagt

Jag är försiktigt skeptisk, hoppas det håller, men glad om det blir så då blir jag inbjuden till vigsel igen