onsdag, augusti 29, 2007

Att komma ihåg

saker jag borde ha gjort. Just NU minns jag men sen då? I morgon? Då är det ju sunkhaksrunda och boule med jobbet och fredag nån kompis.

Fixa klipptid
Fixa present till lördagens inflyttningsfest/retro birthdayparty
Ringa Comhemkvinnan så fakturan inte blir så hög
Ringa förvaltaren så BRF:en får sina felande skattepengar
Fixa frimärken så jag får iväg dom där breven nån gång
Rafsa ned tankarna för utvärdering av senaste internutb

Var är min frukost eller middag? Det skulle bli ett väldigt kortkortkort reportage om mitt här-är-mitt-kylskåp, skulle inte vara svårt att göra ett riktigt uttömmande sådant, svårare är att joddla ihop nån mat på nästan ingenting. Kladdkaka kanske.

Istället är det viktigast just i detta ögonblick att skriva här och nu vad jag inte gjort.

Dessutom spelar grannen ovanför musik i min smak men jag har ingen aaaning om vem som sjunger. Här är det tyst och stilla, bara lite sus från datorfläkten ibland.