söndag, mars 29, 2009

Tomt

Istället för att skriva något själv har jag fastnat på andra sidan nätet.

Loggar in på min studentmail men hamnar på norwegian, kollar expressen och fotbollen från igår men hamnar deras videosida och vrider upp ljudet till bwo, läser fattigbloggen - de fattigas facebook fast förstås varken bokstavligt eller illa menat, läser quetzala nippertippan vid stureplan och fastnar för barcatips, läser isobel men snälla snälla... måste det vara så många länkar i en bloggtext? och mutar slutligen in mig på twitter men vete fan vad jag har där att göra.

Det är en söndag lite slow and low on energy efter nedsläckta jordtimmen igår, som jag inte var delaktig i, och sommartid på klockan sedan inatt.

edit: min kusin riksdagsledamoten har varit i spanien ser jag att läsa... via twitter.