tisdag, september 08, 2009

Kartdesign

Ära vare gud i höjden, denna har jag gjort i slöjden.

Eftersom det är jag som stått för designen så tar jag mig friheten att roffa åt mig lite av upphovsrätten och gör ett kantigt collage av produktionen. Originalets kvadratmeterstora färgtryck kan beskådas i Ursvik vid parkeringen intill motionsspåren.

Det finns två banala fel i kartbilden men det stör nog inte helheten hoppas gratisarbetaren. Kartinformationen är godkänd av lantmäteriet från sekretessynpunkt för spridning skall tilläggas.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

du lär la ha fått högsta betyg för den i slöjden elr? :P

10/9/09 16:58  
Blogger godisgrisen said...

Helt klart mvg. Diskret som jag är finns inte mitt namn med, men tanken fanns att tagga med en liten signatur.

23/9/09 23:36  

Skicka en kommentar

<< Home