fredag, augusti 31, 2007

Klippt

Att lyckas få klipptid två timmar senare samma dag händer inte ofta.

Mer än så på min todo-lista bidde inte av.

Vad som mer blev av var teamaktiviteter på boule&berså dit man får hoppas att taxi hittar nästa gång (ligger nere vid saltsjökvarn) med fortsättning på ett plejs jag helst inte nämner vid namn. Alex resp Anna körde iaf lite karaoke där innan det var dags att möta upp holländarna på ett ställe längs med hornsgatan jag inte kan stava till. Vi lyckades alltså missa götgatsbacken och medis denna gång. Det var ett sjukt städat gäng och väldigt trevligt, några hade stort behov att fixa extrapoäng på sina kreditkortsinköp så det blev några omgångar med drinkar, shots, vin och öl. Ingen shiraz alls. Mycket snack och massa .jpg och .mov som jag håller mina vänner som gisslan med. Om jag orkar och hinner få över dem på datorn förstås. Det brukar vara uppskattat att (in)se vad som hände kvällen innan hahaha. För en bild ljuger aldrig, eller hur?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej Baloo, en bild ljuger inte..

31/8/07 14:56  

Skicka en kommentar

<< Home