söndag, november 23, 2008

Glutenfria kondisbitar

Strosade omkring i de lokala kvarteren efter en liten lägenhetsvisningsrunda. Jag vet inte vad jag tänkte på, men gick och spanade fina hus helt enkelt. Kall om händer och lite hungrig hittade jag ett för mig okänt krypin helt rätt i min smak.

På duvgränd ligger barbros mini bitar som visade sig vara nystartat sedan ett år. Där finns det som godisgrisen gillar. Grejer gjorda på smör och choklad. Hemgjorda små chokladbitar, tårtor, pajer osv. Glutenfritt är inget jag behöver, men det är en liten nisch i sig. Hoppas det går bra för butiken då det ligger hårt konditorjobb bakom gobitarna.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hihi nu pratar du gott :=) gick d bra ute häromkvällen?:P

23/11/08 18:56  
Blogger godisgrisen said...

nja, beror på vad man menar... jag blev lite trött mest av allt, men det var kul att träffa vänner.

23/11/08 20:10  

Skicka en kommentar

<< Home