torsdag, november 20, 2008

Min andra kompis

En glad nyhet! Verkar ha löst sig för min andra kompis härom veckan. Den mänskliga kompisen. Om vilken jag skrivit av mig om. Det blir flytt vid månadsskiftet vilket jag gladeligen hjälper till med. Jag är ju den som har körkort. Väntar med att heja och ta ut glädjen i förskott tills allt är klart och färdigflyttat även om kontrakt osv finns. Saker har gått fel förr...

Sen kom jag just exakt precis nu ihåg att jag borde ha hängt tvätten, men det glömde jag för att irritationen över vår ekonomiska förvaltare missledde mina tankar som mynnade ut i ett formellt men lite argt mail till dem. Har man en kass hemsida och rörig struktur samt ändrar och missar i bokföringen förtjänar man en känga så det uppmärksammas. Och så sprang ett antal timmar iväg för mig, bara för att... som det heter.