söndag, november 11, 2007

Hungrig

Ojdå bloggrubrikerna antyder att jag ligger illa till ju. Men så är det inte. Jag vaknade bara av att det skriker och ekar tomt i magen. Som hockeymicke från studenttiden skulle ha sagt "något så djävulusiskt". Alltså skitmycket. Hungrig som fan.

Folk tror jag äter hur mycket som helst. Helst kaffebröd och tårtor. På jobbet. Folk har ibland fel. Jag äter både nyttigt och onyttigt, regelbundet och högst oregelbundet.

Igår åt jag någon form av hemmatacos hos audimamman som behövde hjälp med ja ni vet sätta ihop saker och ting. Inte nog med att jag ger bort skärmen, jag är installatör och allt sånt också. Jag är lättmutad och snäll. Och så slutade kvällen med att jag svalkade av mig med lite london dry och is. För att damma av det som yrde runt vid sladdar och eldosor. Nu är allt så fint i sin ordning. Men magen skriker.

2 Comments:

Blogger Joules said...

Lillebror var här och hämtade mina gamla dator för en stund sen.
En timme senare msn:ar han glatt att allt funkar klockrent.

Sånt gillar jag.

11/11/07 20:29  
Blogger godisgrisen said...

ja då är livet greit! sånt gillar jag också.

11/11/07 23:53  

Skicka en kommentar

<< Home