tisdag, december 23, 2008

Hur man julpyntar en cykel

God Jul och Gott Nytt år!

Ett år som tumlat om och givit lite tid åt tankar och eftertanke på många sätt. Ta hand om sig, det är nästa års giv.

Det är konstfruset på kungsans lilla rundbana och många äro de stackare som knappast kan ha stått på skridskor förr. Vuxna killar, småknattar och kanske blivande isprinsessor. Det har varit en lugn skön dag och mitt ex lilla systerdotter har haft ett stort leende hela dagen. Om det var för att hon såg mig igen första gången sedan förra sommaren... eller tack vare välknutna grillor som ändå gav ont i fötterna... eller en duggregnig julmarknad där jag sett mitt livs hittills största muffins samtidigt som vi blev tilltalade som mamma och pappa... Det tyckte vi alla var kul! En liten familj på tre. Så är det ju förstås inte vilket den barncharmiga kvinnan i muffinsboden inte kunde veta.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hmm vad e d jag hör M ? :) gullig, lilla familjen hehe... d borde la va dags för dig att skaffa dig en sådan snart... ha en bra jul så höres vi av...

23/12/08 22:44  

Skicka en kommentar

<< Home