lördag, september 08, 2007

Premiär

för nya kontorsgolvet som överlevt första festen. Städfirman har att göra i helgen! Massa vin, smått o gott, glada kollegor, absint, hyrd Pioneer CDJ-1000MK3/DJM-800 sån där fin DJ-låda för fyrtiotusen som rattades av vårt eget proffs kina med sina egna cd snurrande. Sån ryms lätt på mitt soffbord. Sen vid midnatt drog vi till esque där adam beyer skulle spela men då hade jag redan flaggat för hemgång. Så här är jag nu. Lätt trött men utan ömmande trumhinnor. Vet inte om jag hade orkat med techno halva natten.

3 Comments:

Blogger Joules said...

Mmm, jag längtar efter techno hela natten.

Måste bli frisk nu.

Så jag kan rejva ;)

8/9/07 15:58  
Blogger godisgrisen said...

Ja, att rejva är inne och springa är ute. Det är riktigt bra träning att dansa.

Skitväder det måste ha regnat hela dygnet snart.

8/9/07 16:13  
Blogger godisgrisen said...

Läste lite slarvigt, okej techno hela..

8/9/07 17:01  

Skicka en kommentar

<< Home