måndag, september 03, 2007

Så...

En av de två stora "kvällstidningarna", jaja kväll... är väl ett förlegat ord när man kan hitta allt på nätet när som helst, har pippi på att informera och lura stackars dumsvensson som tror allt som står i blaskan.

Så blir du av med pipet i öronen

Så dåligt är flaskvattnet

Så mycket kan du få för din borätt

Så får du vita tänder

Så vet du om han är intresserad

Så klarar du dig undan höstens alla viktfällor

Så får du platt mage snabbt

Så väljer du rätt! (ang platt-tv)

Så räddar du katterna

Så raggar du på gymmet

Så flirtar du på jobbet

Så tyckte alla de stora tidningarna (ang kräftor)

Så blir du hetast i höst

Så vet du om din partner varit otrogen i sommar

Så är vi otrogna på nätet

Så lyckas du med flirten

Så skyddar du dig mot tjuven

Så väljer du rätt hemlarm

Så får du vackraste naglarna!


Jag hatar alla idiotiska tips och sunkiga undersökningar och skrattar elakt åt de puckade "journalister" som tvingas göra såna löjliga artiklar som aftonbladet publicerar. Ändå läser jag rubrikerna [obviously]. Den enda nyttan är att jag har något att vara arg på i min blogg. NU ska jag avreagera mig på nåt.