tisdag, september 04, 2007

Fullt ös

Nope. Inte som man tror. Ösregn. Hade rejält med tur sedan jag fick rycka in och ta över träningen för prick 17.45 slutade himlen gråta floder. Eller otur, för annars hade jag stannat kvar och flörtat med den trevliga vakten i repan. Väktarinnan?

Tisdag 4 sep : Ungdomsträning Ursvik 55 min, lätta intervaller

Betydligt bättre humör än igår och jag känner mig tillfreds med kvällen som kommer att bli lugn. Kanske läge att laga lite mat, eller skippa allt och bara duscha, slappa, sova. Ringa lilla mamma. Ringa syrran. Kolla läget. Kanske film. Sen sova.

2 Comments:

Blogger Joules said...

Hur hinner du?

LIgger alltid efter. Oj borde borde borde. Borde ringa den. jobba där. göra det. hänga med dej. kolla där. fixa klart.

NÄ NU JÄVLAR SÄLJAER JAG SKITEN.

5/9/07 01:19  
Blogger godisgrisen said...

Idag, dvs igår onsdag fick syrran sms, mamma fick 30 min i tele, nån film blev det förstås inte. jag somnade nånstans på vägen mellan dator och tanke.

6/9/07 00:40  

Skicka en kommentar

<< Home