fredag, januari 25, 2008

Four weeks ahead

Och ingen snö i sikte. Kan det bli mer rättvist? Alla ges samma utgångsläge och så sparar jag massa tid när man icke-tränar :)

Igår sprintade jag in på hemköp tre minuter före tjugotvå och letade efter komplettering till kvällsmackorna när jag smått bekymrad upptäcker att dom har bara becel på just den hyllan. Istället för? Qué pasa? Inte just nu tack.

Högtalartjejen förkunnar "klockan är nu tio och vi har stängt varuhuset" och hela trippen är närapå förgäves innan jag ser min favvo bland juicen! av alla ställen:
- Ni har ju gömt bregotten!

2 Comments:

Blogger Joules said...

vasalopp?

28/1/08 23:49  
Blogger godisgrisen said...

ja, det ser inte bättre ut. och rotfyllning del två en el miercoles por la mañana dvs morgon bitti.

29/1/08 19:31  

Skicka en kommentar

<< Home