lördag, januari 05, 2008

Late dinner

Too late for dinner? Inte tjugotre och fyrtio med älgstek med de där hemsyltade lingonen igen samt salice salentino i glaset, lite repris från i torsdags.

Annars består vardagarna för närvarande av jobb, brist på fri fritid samt oönskad åtgång av alvedon magnecyl och bisolvon. Men det är nystädat och tvättat och diskat samt aningens ommöblerat vilket tillfälligt kan öka må-bättre-faktorn. Lite ångest innan trettondagens träning som jag fixar, som jag fixar i nattens flit. Livets riktigt lediga stunder är alltför få, men när jag gjort det snyggt så skall hon bli hembjuden hit.

Och snart skall julprylarna plockas bort. Jag kollar på grannarna när de slutar tända adventsljusstakarna eller slänger ut granen på gatan. Då är det nån vecka kvar för mig.

Cheers!

2 Comments:

Blogger Joules said...

ska julprylarna bort? jag som just har hängt upp mina.

damn.

inte träna när man är sjuk. ta det lugnt istället, gör det snyggt och bjud hem henne :)

god fortsättning.

6/1/08 17:49  
Blogger godisgrisen said...

haha *korsade fingrar* jag med!

ja jävlar :)

jag tränade inte själv, men jag hade inte hunnit prioritera att hitta en ersättare.

tror det är hemsk tandvärk för nu har jag tagit både gin&tonic, klunkat whiskey och svalt magnecyl (inte två panodil zapp) och det händer inget så jag ska ta mig till tandakuten så de kan säga bra eller anus.

ja, vi sågs som hastigast idag typ en halvminut men sen så svarade inte hon senare på mobben vid tjugoettretti :(

tack! :)

8/1/08 00:13  

Skicka en kommentar

<< Home