torsdag, november 15, 2007

Veckans klipp

sker idag torsdag. Då skall jag sitta i lugn och ro hos min frisör och prata om lite av varje. Hon är så klok och bra att konversera utan att det för den skull känns som kallprat, personlig men inte påträngande. Och så klipper hon bra. Och har känsla för service. Hon är både duktig och trevlig. Fattas bara efter flera år på samma ställe. I mitt huvud. Eller på mitt huvud. Eller både och. Jag känner lugn och harmoni. Och ett hjärta som slår. Men det är rent affärsmässigt, hon är hon och jag är jag. Hon klipper och jag är kund. Undrar hur det vore om det var annorlunda? Det skulle vara kul att ta reda på.

Veckans klipp kanske åtföljs av veckans span. Vem vet.

4 Comments:

Blogger Joules said...

Veckans span. Så spännande.

Jag håller utkik...

15/11/07 19:46  
Blogger godisgrisen said...

Haha, ja eller vad det nu kan bli.

15/11/07 22:03  
Blogger Joules said...

Så länge det inte är veckans spam bara...

15/11/07 23:48  
Blogger godisgrisen said...

Nej tusan heller.

17/11/07 01:29  

Skicka en kommentar

<< Home