söndag, februari 15, 2009

Backlogg

Alla hjärtans brydde jag mig inte om i år. Det finns liksom ingen där. Men G hade bjudit till middag så jag blev glad över det trots att det finns saker från förra året som inneburit en del trubbel för mig. Vi kollade på tv och pratade som vänner gör. God mat och antagligen massa kolhydrater som hjälpte till dagen efter, dvs idag under skridskoåkandet.

Trött efter en torsdag och en natts distanspluggande på nätet och en hel fredag som gick i kurskopieringens tecken, sida för sida, tips och lösningar... gäller att lära sig också inte enbart klara delproven och deadline eftersom allt förblir oåtkomlig när kursen är "expired". Grejade det till slut under morgontimmarna. Var så j-a besviken på mig själv när jag försökt fixa den där köttfärssåsen som nattamat men brände vid både lök och kött. Smakade inget vidare, frän bränd smak.

Har inte hört något om det där eventuella jobbet jag blivit ombedd att skicka in cv till heller. Tackade nej för åtta år sedan vilket dom kanske upptäckt eller att jag sagt jag har karenstid för vissa uppdrag jag helt enkelt inte kan ta. Men det där är inte fokus just nu.