måndag, april 07, 2008

Ex

sms'ade igår till mig och ville ha bilder från i somras. Undrade om jag hade kvar dem. Bilder har jag alltid kvar. Det är liksom minnen i sig inom mig även om dom är på papper eller digitala. Oavsett dåliga eller bra minnen.

Har raderat mobilnumret och det var säkert sju åtta tio månader sen vi hördes på msn så hon fick bilderna den vägen. Med sina fina flätor i håret. Hon undrade hur det gått. Jag undrade hur det gått. Hon svarade typ åt fanders, får kyssa många svin innan prinsen... Jag svarade typ jag vet inte. För jag vet inte. Friends i alla fall. Hon var sig lik. Jag är mig lik.

Lite lustigt är att en annan S som jag dejtade för ungefär precis tre år sedan sade nästan likadant efter att vi som hastigast korsade våra vägar på nätet efter vår tid ihop... man får kyssa många svin... är det så illa? Det är inte lätt att vara tjej i så fall. Det är inte lätt att vara sig själv heller.

2 Comments:

Blogger Joules said...

Så länge svinen är good kissers så spelar det väl inte så stor roll?

Beror nog på vad man leter efter.

Och om man är redo för en prins. Eller prinsessa.

9/4/08 00:07  
Blogger godisgrisen said...

Bra conclusion där. Dom vill ha ett gediget förhållande.

Just redo nu för sängen. Ensam. Men innan tandborsten får göra sitt ska jag kolla in joules blogg.

9/4/08 23:28  

Skicka en kommentar

<< Home