onsdag, mars 26, 2008

Att inte stoppa handen i godiskorgen

Lyckades jag låta bli under en hel dag på jobbet. Men när alla hade gått hem tog jag ändå två kola för att vara på den säkra sidan. Karaktären växte sig stark men snubblade på mållinjen. Sedan snabbt hem för att greja middag och prata tele.

Dessutom har förkylningen tagit hårt på krafterna, jag sov i de snörvlande drömmarnas frånvarande värld hela annandag påsk utan att gå utanför dörren. Påskhelgen har passerat helt utan vare sig målade ägg eller prasslande godispapper. Men jag har varit snäll och ordnat med något fint till den som är fin i mina ögon.

2 Comments:

Blogger Joules said...

Det är väl inte för inte du kallar dej godisgrisen misstänker jag ;)

Jag hoppas förkylningen lider mot sitt slut och krafterna är på väg tillbaka nu.

27/3/08 23:03  
Blogger godisgrisen said...

Snuvar mig fram i tillvaron ;) och svaret är förstås ja på den misstanken. Tack joules!

28/3/08 23:16  

Skicka en kommentar

<< Home